EPSI Rating 2017: POP Pankilla Pohjoismaiden tyytyväisimmät asiakkaat

POP Pankilla on jo seitsemättä kertaa peräkkäin EPSI Ratingin arvion mukaan Suomen tyytyväisimmät yksityisasiakkaat. POP Pankin asiakasuskollisuus on tasolla, johon mikään muu reitatuista pankeista ei viiden vuoden tarkastelujaksolla ole aiemmin kyennyt.

EPSI Rating Pankki ja rahoitus 2017 paras pankki (002)Tänään julkaistun EPSI Rating 2017 -tutkimuksen mukaan POP Pankilla on Suomen paras asiakastyytyväisyys. POP Pankki on säilyttänyt kärkipaikkansa kaikki vuodet oltuaan mukana tutkimuksessa vuodesta 2011 lähtien. POP Pankki saavutti myös kaikista Pohjoismaissa toimivista pankeista parhaan absoluuttisen tuloksen indeksiluvulla 83,8.

”Tämä on korkein mahdollinen luottamuksen osoitus pankkiryhmäämme ja asiakaslähtöisesti palvelevaa henkilökuntaamme kohtaan. Olemme tehneet useita arvovalintoja laajan konttoriverkoston ja asiakasta lähellä olevan päätöksenteon vahvistamiseksi. Asiakastyytyväisyyden kärkipaikka kannustaa meitä edelleen paremman tulevaisuuden pankin rakennustyössä", kommentoi POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Pekka Lemettinen.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Pekka Lemettinen, puh. 040 503 5411, pekka.lemettinen@poppankki.fi

POP Pankit ovat asiakkaitaan varten perustettuja osuuskuntamuotoisia pankkeja, joilla tutkimusten mukaan on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat ja paras asiakaspalvelu. POP Pankki -ryhmään kuuluu 26 POP Pankkia, verkossa toimiva vahinkovakuutusyhtiö POP Vakuutus, POP Pankkien keskusluottolaitos Bonum Pankki Oyj ja POP Pankkiliitto osk.