Digitaaliseen asiakaspalveluun keskittyvä uusi konttorimme – Digikonttori POP Easy!

Pankkipalveluille, joita voi käyttää paikasta ja ajasta riippumatta, on entistä enemmän kysyntää. Tähän asiakaskäyttäytymisen muutokseen vastataksemme olemme perustaneet Digikonttori POP Easyn, jossa asiointi tapahtuu verkossa ja puhelimitse.

Digikonttori POP Easyn avainsanoja ovatkin helppous, nopeus, henkilökohtaisuus ja digitaalisuus. Ei ajamista konttorille eikä parkkipaikan etsimistä eikä jonottamista konttorilla! Säästät aikaa ja vaivaa! Palvelun henkilökohtaisuudesta ei Digikonttorissa kuitenkaan tingitä! Voit keskustella oman yhteyshenkilösi niin laina-asioista, säästämisestä kuin päivittäispankkipalveluistakin. Tapaamiset hoidetaan verkkoneuvotteluna, POP Verkkohetkenä ja asiakirjojen allekirjoitukset sähköisesti verkkopankkitunnuksen avulla. 

Perinteiset kivijalkakonttorimme toki palvelevat myös digikanavissa, mutta POP Easy keskittyy asiakaspalveluun pelkästään verkossa ja puhelimessa. POP Easy palvelee alkuvaiheessa neljän henkilön voimin niin henkilö-, yritys- kuin maa/metsätalousasiakkaitakin ympäri Suomen. 

Ota yhteyttä! Digikonttori POP Easyn yhteystiedot löydät täältä: https://www.poppankki.fi/suupohjan-osuuspankki/digikonttori-pop-easy