Hyppää sisältöön

Blogi

  • Matkalla mahdollisuuksiin on nuorten oma taloustapahtuma

    Millaisesta tapahtumasta on kysymys? "Päätimme viime vuonna Etelä-Pohjanmaan alueella toimivien POP Pankkien kanssa toteuttaa kaksivuotisen kampanjan, jonka tarkoituksena on rakentaa positiivista, välittävää ja helposti lähestyttävää mielikuvaa POP Pankista nuorten asiakkaiden keskuudessa. Esittelimme ideaa SeAMK:n kulttuurituotannon ensimmäisen vuoden opiskelijoille ja pyysimme heitä suunnittelemaan ja toteuttamaan meille kampanjaan sopivan tapahtuman", kertoo POP Pankki Pohjanmaan Kari Hernesniemi.

  • Yrittäjän edunvalvontavaltuutus – näin onnistut

    Yrittäjän edunvalvontavaltuutus turvaa yritystoiminnan jatkumisen tilanteessa, jossa yrittäjä ei kykene hoitamaan yrityksen asioita esimerkiksi sairastumisen tai tapaturman vuoksi. Edunvalvontavaltuutus kannattaa aina tehdä yhdessä ammattilaisen kanssa. Juristi Anne Puolakka POP Pankki Järvi-Suomesta kertoo, kuinka onnistunut edunvalvontavaltuutus syntyy.

  • Mämmistä energiaa tiimityöskentelyyn

    POP Pankin IT-tiimi tunnetaan mieltymyksestään mämmiin. Tiimi on kokoontunut mämmin äärelle tasaisin väliajoin jo parin vuoden ajan. Siksi pyysimme tiimin QA/BA Team Leader Suvi Anttilaa ja hands-on Software Architect Teemu Andersénia auttamaan mämmivalinnassa.

  • POP Pankki Kurikan Antti Savola: Vahvuuksilla voittoon

    POP Pankki Kurikan toiminta-alueeseen kuuluu Kurikan lisäksi Seinäjoki ja Tampere, valtakunnallisesti palveleva POP Online -digikonttori sekä viime vuonna POP Pankki Jämijärven kanssa toteutetun sulautumisen myötä myös Jämijärvi. Kuinka sulautuminen sujui ja miten monen konttorin muodostamassa pankissa luodaan yhteistä toimintakulttuuria?

  • Petri Herala: Palvelua yhden kontaktin taktiikalla

    Bonum Pankin vuonna 2020 perustama Palvelukeskus-yksikkö on kasvanut 40 hengen moniosaajatiimiksi. Palvelukeskus vastaa muun muassa POP Pankin maksukorttien ja POP Pikalainan asiakaspalvelusta, POP Pankin verkkosivujen chatista sekä toimii useampien POP Pankkien asiakaspuheluiden ensikontaktina. Lisäksi Palvelukeskus tuottaa POP Pankki -ryhmän organisaatioille erilaisia sisäisiä palveluja. Esimerkiksi POP Pankin sisäinen CRM-tuki on keskitetty Palvelukeskukseen.

  • Pasi Johansson: Digitaaliset kanavat tuovat joustoa asiakkaan arkeen

    Mitä jos puhelin olisi vain soittamista ja tekstiviestejä varten? Entä jos pankkikonttoriasioinnille ei olisi muuta vaihtoehtoa? Onneksi vaihtoehtoja kuitenkin on. POP Pankilla digitaalisista kanavista ja palveluista vastaavan Pasi Johanssonin mukaan asiointimäärät kasvavat eri kanavissa ja palveluissa tasaisesti.

  • POP Pankkilainen Sini Kaarlela: "Meillä jokainen saa olla omanlaisensa persoona"

    Kiinnostaako työ ihmisten parissa? Entä nautitko erilaisten ongelmien ratkaisemisesta? Kuulostaa siltä, että työ pankissa voisi olla sinua varten. Sini Kaarlela aloitti oman työuransa POP Pankin Nivalan Järvikylässä vuonna 2006 harjoittelijana. Erilaiset työtehtävät vuosien varrella ovat tuoneet arvokasta kokemusta ja näkemystä pankin johtoryhmään kuuluvalle Kaarlelalle. Mikä sai sinut lähtemään pankkiin töihin? Pidin lukion jälkeen välivuoden, kun ovet eivät auenneet opettajaopintoihin. Välivuoden aikana, siivoustöitä tehdessä, oli aikaa pohtia, mitä sitä oikein isona tekisi. Keväällä hain ammattikorkeakoulun ohella myös farmaseuttiopintoihin ja tulin valituksi myös sinne. Kaupallinen ala veti kuitenkin puoleensa ja aloitin tradenomiopinnot. Ensimmäisen harjoittelun suoritin avustavaa palkanlaskentaa sekä ostoreskontran hoitoa. Toiselle harjoittelujaksolle halusin jotain monipuolisempaa ja näin päädyin kysymään harjoittelupaikkaa silloiselta tuoreelta toimitusjohtajalta Eija Rajaniemeltä. Sillä tiellä ollaan edelleen.

  • Niinikoskien vuosien unelmasta totta: ”Liikuttumisen hetkiä on ollut monia”

    Katriina ja Arttu Niinikoski uskaltavat pikkuhiljaa luottaa siihen, että heidän pitkäaikaisesta unelmastaan tulee kesällä vihdoin totta. Niinikoskien oman kodin suunnittelu alkoi jo seitsemisen vuotta sitten. Keskeinen kysymys oli mihin koti rakennettaisiin. Jäätäisiinkö nykyisille sijoille vai pitäisikö muuttaa?

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä