Lukkiutuneen käyttäjätunnuksen vapautus

POP Pankit tarjoavat asiakkailleen mahdollisuuden vapauttaa väärän salasanan vuoksi lukkiutunut verkkopankin käyttäjätunnus omatoimisesti riippumatta pankin aukioloajoista.

Miten palvelun saa käyttöön?

Rekisteröi matkapuhelinnumerosi verkkopankissa Ota lisäpalvelut käyttöön -linkistä aukeavalla sivulla. Linkki löytyy verkkopankista nimesi alta aukeavasta valikosta. Palvelun käyttöönotto on helppoa ja yksinkertaista; annat matkapuhelinnumerosi ja sen jälkeen tekstiviestillä saapuvan lisävahvistustunnuksen. Tämän jälkeen palvelu on käytössäsi.

Tutustu ohjeeseen

Näin vapautat käyttäjätunnuksen

Voit vapauttaa käyttäjätunnuksen omatoimisesti, mikäli käyttäjätunnus on lukkiutunut väärän salasanan antamisen vuoksi. Vapautat käyttäjätunnuksen antamalla henkilötunnuksesi, verkkopankin käyttäjätunnuksesi, avaintunnuskortin tunnusluvun ja lisävahvistuskoodin, jonka saat lisäpalveluihin rekisteröityyn matkapuhelinnumeroon.

Käyttöönoton vaiheet verkkopankissasi

  1. Klikkaa nimesi alta löytyvästä valikosta "Ota lisäpalvelut käyttöön" -linkkiä.
  2. Syötä matkapuhelinnumerosi ja klikkaa Vahvista-painiketta.
  3. Saat lisävahvistustunnuksen syöttämääsi matkapuhelinnumeroon.
  4. Syötä lisävahvistustunnus ja paina Vahvista-painiketta.
  5. Saat ilmoituksen onnistuneesta rekisteröimisestä ja palvelu on käytössäsi.