Lukkiutuneen käyttäjätunnuksen vapautus

Ensimmäisenä pankkiryhmänä Suomessa POP Pankit tarjoavat asiakkailleen mahdollisuuden vapauttaa väärän salasanan vuoksi lukkiutunut verkkopankin käyttäjätunnus omatoimisesti riippumatta pankin aukioloajoista.

Miten palvelun saa käyttöön?

Saat käyttöösi kaksi käytettävyyttä ja turvallisuutta lisäävää palvelua, lukkiutuneen käyttäjätunnuksen vapautus ja maksujen lisävahvistus, kun rekisteröit matkapuhelinnumerosi verkkopankissa.

Näin vapautat käyttäjätunnuksen

Voit vapauttaa käyttäjätunnuksen omatoimisesti, mikäli käyttäjätunnus on lukkiutunut väärän salasanan antamisen vuoksi. Vapautat käyttäjätunnuksen antamalla henkilötunnuksesi, verkkopankin käyttäjätunnuksesi, avaintunnuskortin tunnusluvun ja lisävahvistuskoodin, jonka saat lisäpalveluihin rekisteröityyn matkapuhelinnumeroon.

Tutustu ohjeeseen

Maksujen lisävahvistus

Maksujen lisävahvistus tuo lisäturvaa uuden maksun tekemiseen verkkopankissa. Lisäpalveluiden käyttöönoton myötä saat aina tekstiviestinä turvaluvun puhelimeesi maksaessasi laskua tilille, jolle et aiemmin ole maksanut laskuja. Tekstiviestit ovat sinulle maksuttomia.
Lisätietoja palvelusta saat omasta POP Pankistasi.