Hyppää sisältöön
Uusia pankkitietojen kalastelusivuja ja -viestejä on havaittu
POP Pankin Koivunlehden vuoden 2020 kolmosnumero käsittelee teknologian myötä muuttuvia palveluja;

Teknologia puhuttaa Koivunlehden nrossa 3/2020

Sisustusammattilainen Essi Nador kertoo, mitä suomalaiset toivovat kodeiltaan

Tavoitteena vaivaton asiointi

”VAIMO, älä ole onneton, meillä melkein kaikki laitteet on, jotka kehitys on tuonut tullessaan vaikka kaikki eivät niistä piittaa”. Näin Leevi and the Leevings huomioi tekniikan määrän kasvun kodeissa Onnelliset-kappaleessaan. Tekniikan käsite on sittemmin laajentunut erilaisten sähköisten palvelujen ja alustojen myötä. Mökin lämpötilaa voi säätää sovelluksella, samoin tarkistaa tilin sekä rahastojen tilanteen.


TEKNIIKKA on vain tekniikkaa, jollei se pysty tarjoamaan jotakin lisäarvoa käyttäjälleen. Olemme keskittyneet POP Pankin palvelu- ja tuotekehityksessä henkilökohtaisen pankkikokemuksen rikastuttamiseen. Haluamme, että asiointisi kanssamme on vaivatonta niin konttorilla käydessäsi kuin sähköisissä kanavissa. Sähköisten kanavien rooli ja merkitys korostui merkittävissä määrin koronaepidemian iskiessä keväällä asiointirajoituksineen. Pankkiasiantuntijan etätapaamisen mahdollistavien POP Verkkohetkien (s. 14) määrä kasvoi keväällä peräti 250 prosenttia.


TOIMME alkukesästä uusia ominaisuuksia mobiilisovellukseemme POP Mobiiliin (s.15), siitä on tullut monelle jo vakiintunut tapa hoitaa pankkiasioitaan. Uuden verkkochat-palvelun (s. 6) kautta tavoitat asiantuntijamme muutamissa sekunneissa. Liityimme myös valtakunnalliseen DIAS-palveluun (s.16), joka mahdollistaa asuntokauppojen tekemisen täysin sähköisesti.


LÄHIMAKSU on turvallinen ja hygieeninen tapa maksaa alle 50 euron ostokset. Ominaisuus tulee jatkossa kaikkiin POP Visa -debit-kortteihin (s. 20).


ME piittaamme siitä, millaisia palveluja asiakkaamme toivovat ja pyrimme  vastaamaan toiveisiin. Eri kanavien kautta saamamme arvostelut ja kommentit ovat arvokkaita ja auttavat meitä tässä työssä.

Jaakko Pulli, 
liiketoimintajohtaja, 
POP Pankkikeskus

  • Essi Nadór tuntee sisustustrendit ja suomalaisen maun. Hän on ilokseen huomannut, että designhuonekalut toimivat sisustamisen ja tuunauksen inspiraationa.

  • Kuuloxi on Suomen suurin korvakappaleiden valmistaja. Yritysoston myötä myös pankki meni vaihtoon. Lue lisää. 

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä