EPSI Rating 2018: POP Pankilla jälleen Suomen tyytyväisimmät yksityisasiakkaat


Suomen paras pankki

Tänään julkaistun EPSI Rating 2018 -tutkimuksen mukaan POP Pankilla on jälleen Suomen paras asiakastyytyväisyys. POP Pankki on ollut mukana tutkimuksessa vuodesta 2011 lähtien ja saavuttanut seitsemän kertaa ensimmäisen sijan. Vastaavaan ei ole pystynyt mikään muu pankki- tai rahoitusalan yritys.

POP Pankki on tämän vuoden suurin nousija yksityisasiakkaiden asiakastyytyväisyydessä vahvistaen edelleen asemaansa pankkialan asiakastyytyväisyyden huipulla.

”Vaikka pankkimaailma digitalisoituukin vauhdilla, tarvitsevat pankit ja asiakkaat edelleen ihmisiä, sillä luottamus rakennetaan henkilökohtaisesti”, POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Pekka Lemettinen toteaa.

”Ala on ollut jo vuosia suurten muutosten pyörteessä. On todella upeaa, että muutosten keskelläkin olemme onnistuneet palvelemaan asiakkaitamme ja saavuttamaan vuosi toisensa jälkeen tämän tunnustuksen. Kiitos tästä kuuluu ennen kaikkea asiakkaillemme ja heitä palveleville henkilöille pankeissamme”, jatkaa Lemettinen.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Pekka Lemettinen, puh. 040 503 5411, pekka.lemettinen@poppankki.fi

POP Pankit ovat asiakkaitaan varten perustettuja osuuskuntamuotoisia pankkeja, joilla tutkimusten mukaan on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat ja paras asiakaspalvelu. POP Pankki -ryhmään kuuluu 26 POP Pankkia, verkossa toimiva vahinkovakuutusyhtiö POP Vakuutus, POP Pankkien keskusluottolaitos Bonum Pankki Oyj ja POP Pankkiliitto osk.

Kyrönmaan Osuuspankki

Kyrönmaan Osuuspankki on POP Pankki -ryhmän jäsenenä toimiva itsenäinen osuuspankki. Vuosi 2018 on pankin 94. toimintavuosi.

Pankilla on viisi konttoria, jotka sijaitsevat Isossakyrössä, Kokkolassa, Laihialla, Vaasassa ja Vaasan Vähässäkyrössä. Pankin asiakaskunta on pääosin pankkimme toimialueella asuvia ja toimivia yksityisasiakkaita sekä pienyrityksiä.

Pankkimme tarjoaa ihmisläheistä, nykyaikaista ja turvallista pankkipalvelua kilpailukykyisesti jäsenten, asiakkaiden ja toimintaympäristön parhaaksi.

Meiltä saat Suomen parasta asiakaspalvelua joka päivä.

Kyrönmaan Osuuspankin toiminta-ajatus

Kyrönmaan Osuuspankin toiminnan peruslähtökohtana ovat osuustoiminnallisuus ja yhteiskuntavastuu. Pankin tehtävänä on tuottaa pankki- ja muita rahoituspalveluja asiakaslähtöisesti ja edullisesti. Jäseniä ja asiakkaita palkitaan pankkipalvelujen keskittämisestä.

Pankin kilpailuetu rakentuu lähellä asiakasta olevaan joustavaan ja kustannus- tehokkaaseen toimintatapaan, asiakkaan tarpeisiin perustuviin tuotteisiin sekä ihmisläheiseen hyvään palveluun niin konttorissa kuin sähköisilläkin kanavilla.

VUOKRATTAVANA

Isonkyrön toimitalossamme

  • asuinhuoneisto 2h + k + s   67m2
  • asuinhuoneisto 1h + k          42m2

Lisätiedot Isokyrön huoneistoista:

pankinjohtaja Helena Birling, p 040 6500 446

Köpingintori , Loukontie 2, Tervajoki

  • liikehuoneisto      120 m2
  • liikehuoneisto        43 m2

Lisätiedot Köpingintorin  huoneistoista :

pankinjohtaja Väinö Jantunen, p. 040 6500 464

 

 

 

 

 

 

tanssiOPISKELIJAN TALOUS

Opiskelu on erityistä aikaa elämässä. Kun opiskelukaverinasi on POP Pankki, voit keskittyä päänsisäisen pääomasi kartuttamiseen. Meiltä saat kaikki, mitä raha-asioiden hoitamiseen tarvitset.

Ajankohtaista

EPSI Rating 2018: POP Pankilla jälleen Suomen tyytyväisimmät yksityisasiakkaat


Suomen paras pankki

Tänään julkaistun EPSI Rating 2018 -tutkimuksen mukaan POP Pankilla on jälleen Suomen paras asiakastyytyväisyys. POP Pankki on ollut mukana tutkimuksessa vuodesta 2011 lähtien ja saavuttanut seitsemän kertaa ensimmäisen sijan. Vastaavaan ei ole pystynyt mikään muu pankki- tai rahoitusalan yritys.

POP Pankki on tämän vuoden suurin nousija yksityisasiakkaiden asiakastyytyväisyydessä vahvistaen edelleen asemaansa pankkialan asiakastyytyväisyyden huipulla.

”Vaikka pankkimaailma digitalisoituukin vauhdilla, tarvitsevat pankit ja asiakkaat edelleen ihmisiä, sillä luottamus rakennetaan henkilökohtaisesti”, POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Pekka Lemettinen toteaa.

”Ala on ollut jo vuosia suurten muutosten pyörteessä. On todella upeaa, että muutosten keskelläkin olemme onnistuneet palvelemaan asiakkaitamme ja saavuttamaan vuosi toisensa jälkeen tämän tunnustuksen. Kiitos tästä kuuluu ennen kaikkea asiakkaillemme ja heitä palveleville henkilöille pankeissamme”, jatkaa Lemettinen.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Pekka Lemettinen, puh. 040 503 5411, pekka.lemettinen@poppankki.fi

POP Pankit ovat asiakkaitaan varten perustettuja osuuskuntamuotoisia pankkeja, joilla tutkimusten mukaan on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat ja paras asiakaspalvelu. POP Pankki -ryhmään kuuluu 26 POP Pankkia, verkossa toimiva vahinkovakuutusyhtiö POP Vakuutus, POP Pankkien keskusluottolaitos Bonum Pankki Oyj ja POP Pankkiliitto osk.

Tervetuloa konttoriimme

Puheluhinnat

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@poppankki.fi