Pörssitiedotteet | POP Asuntoluottopankki

POP Asuntoluottopankki Oyj:n toimintakertomus ja tilinpäätös 1.1.-31.12.2023 on julkaistu

Kirjoittanut POP Pankki | 15.3.2024 9:00

POP Asuntoluottopankki Oyj, 15.3.2023, klo 11.00, Pörssitiedote, Tilinpäätös ja toimintakertomus

POP Asuntoluottopankki Oyj on julkaissut suomeksi ja englanniksi toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2023 sisältäen tilintarkastuskertomuksen. POP Asuntoluottopankki Oyj:n hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös julkaistaan pdf-tiedostona sekä European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. Lisäksi POP Asuntoluottopankki Oyj on julkaissut selvityksen hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä.

Julkaisut löytyvät pankin verkkosivuilta osoitteesta https://www.poppankki.fi/tutustu-pop-pankkiin/velkasijoittajat/pop-asuntoluottopankki ja tämän tiedotteen liitetiedostoista.

POP Asuntoluottopankki Oyj

Lisätiedot:
Timo Hulkko, toimitusjohtaja, POP Asuntoluottopankki Oyj,
puh. +358 500 894 008

Tony Tötterström, toimitusjohtajan sijainen, POP Asuntoluottopankki Oyj,
puh. +358 50 530 6623

www.poppankki.fi

POP Asuntoluottopankki Oyj on POP Pankkikeskus osk:n tytäryhtiö ja se kuuluu POP Pankkien yhteenliittymään. POP Asuntoluottopankki vastaa POP Pankki -ryhmän kiinteistövakuudellisesta varainhankinnasta laskemalla liikkeeseen katettuja joukkovelkakirjalainoja. POP Asuntoluottopankki toimii tiiviissä yhteistyössä Bonum Pankin treasuryn kanssa ja POP Asuntoluottopankin emissioiden toteuttamistarve määritellään Bonum Pankin treasuryssä.