LÄMPIMIMMÄT PANKKIMUISTOT

Eräänä helteisenä kesäpäivänä aukaisin tietokoneellani verkkopankin. Yllätys: salasanani oli hukassa ja vaikka kuinka pinnistelin muistiani en saanut mieleeni oikeaa sanaa. Hermot kireällä otin pankin asiakaspalveluun puhelimitse yhteyden ja tiedustelin saisinko varata ajan palveluneuvojalle uuden salasanan hakemista varten.

Tällöin ystävällinen asiakapalvelija kysyi minulta muutamia faktoja henkilöllisyydestäni (kesti noin pari minuuttia) ja ilmoitti, että toki puhelimitse saisin uuden salasanan eikä minun tarvitsisi lähteä sitä erikseen hakemaan pankin konttorilta. Mikä helpotus! Saatuani toimivan salasanan jatkoin iloisena laskujen maksamista ja päiväni oli pelastettu - kiitos hyvän, asiantuntevan POPin asiakaspalvelun.
—Tintti