POP Pankin tunnistuspalvelu - tiedät kenen kanssa asioit

Tunnistuspalvelumme avulla tarjoat sähköiset asiointi- ja maksamispalvelut asiakkaillesi luotettavasti, helposti ja edullisesti. Sähköisen asioinnin lisääntyessä voit laajentaa asiakaskuntaasi tarjoamalla mahdollisuuden tunnistautumiseen. Asiakkaalle palvelu mahdollistaa vaivattoman ja turvallisen asioinnin maksutta, 24 tuntia vuorokaudessa.

Miten tunnistuspalvelu toimii?

POP Pankin tunnistuspalvelussa asiakas tunnistautuu henkilökohtaisten verkkopankkitunnustensa avulla. Tunnistamme Tupas-tunnistetta käyttävän asiakkaan ja tuottaa palveluntarjoajalle ainutkertaisen, tapahtuman yksilöivän vastaussanoman.

Tunnistuspalvelua voidaan käyttää osana sähköisen allekirjoituksen muodostamista, mikäli palveluntarjoajan ja asiakas niin sopivat. Tällöin palveluntarjoaja vastaa siitä, että muut sähköisen allekirjoituksen kriteerit täyttyvät.

Verkkotunnistautumisemme perustuu Finanssialan Keskusliiton laatimaan Tupas-standardiin. Palvelun käyttöönotto edellyttää palveluntuottajan ohjelmistolta SSL-salausta. Palvelu mukautuu mobiililaitteisiin. Mobiilikäytettävyys ei vaadi erillistä palvelusopimusta.
POP Pankin tunnistuspalvelun tuottaa Oy Samlink Ab.

Oletko kiinnostunut POP Pankin tunnistuspalvelusta? Ota meihin yhteys