Vi här på POP Bankcentralen är en sammansvetsad och intressant grupp av experter. Vårt recept för toppresultat är enkelt: allting utgår från samarbete, och den bästa soppan tillreds med en nypa humor.
Vi kan stolt meddela att vi enligt undersökningar har de mest nöjda och trogna kunderna inom bankbranschen. Och i samma andetag kan vi dessutom konstatera att vi har den bästa kundtjänsten i Finland. Det här beror antagligen på vår vilja att växa med människorna. Vi vill lyssna innan vi öppnar munnen, vi vill föra dialog innan vi kommer med råd och framför allt förtjänar vi kundernas förtroende genom vårt agerande.
Vi tror på lokal närvaro i hela Finland. En bank med ett ansikte och ett förnamn. I dagliga ärenden värnar vi om tillförlitlighet, tydlighet och säkerhet. Bankärenden ska motsvara aktuella behov – oberoende av tid och plats.
Förmåner för medarbetare
I huvudstadsregionen kan du använda den smidiga kollektivtrafiken med personalbiljett eller välja en personalparkeringsplats bredvid arbetsplatsen.
Det är POP att lära sig! Mångsidiga utbildningar för alla medarbetare.
Företagshälsovården tar särskilt väl hand om varje medarbetare.
Utmärkta personalförmåner inom bank- och försäkringstjänster.