Tillgänglighetsutlåtander
POP Banken strävar efter att garantera tillgänglighet på webbtjänster i enlighet med lagen om tillhandahållande av digitala tjänster (306/2019). På denna sida finns en sammanfattning av webbplatsens och de digitala tjänsternas tillgänglighetsutlåtanden. Utlåtandena finns också i anslutning till respektive tjänst.
God kundservice är hjärtat i vår verksamhet. Utgående från responsen vill vi utveckla våra tjänster och produkter till att bli ännu bättre. Du kan ge POP Bankerna respons via saavutettavuus@poppankki.fi.
-
Tillgänglighetsutlåtande om Poppankki.fi-webbsida
-
Tillgänglighetsutlåtande om Identifieringstjänst
-
Tillgänglighetsutlåtande om Nätbetalningar
-
Tillgänglighetsutlåtande om Nätbanken
-
Tillgänglighetsutlåtande om POP Lånelöfte
-
Tillgänglighetsutlåtande om POP Mobil
-
Tillgänglighetsutlåtande om POP Nyckel
-
Tillgänglighetsutlåtande om PSD2-tjänsten
-
Tillgänglighetsutlåtande om Nätbanken kort -sektionen
-
Tillgänglighetsutlåtande om POP Webbmöte