POP Pankki Tampere - Arvonnan säännöt
- Arvonnan järjestäjänä toimii POP Pankki Tampere (myöhemmin tässä tekstissä "arvonnan järjestäjä").
- Arvontaan osallistuvat kaikki POP Pankki Tampereen verkkosivuilla sähköisen arvontalomakkeen täyttäneet asiakkaat. Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat, 18 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt. Osallistumisoikeutta ei kuitenkaan ole niiden yritysten työntekijöillä ja heidän perheenjäsenillään, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan järjestelyjen kanssa.
- Arvontaan voi osallistua 31.1.-2.2.2025 välisenä aikana ja palkinto arvotaan viikon sisällä osallistumisajan sulkeuduttua kaikkien osallistumisajan sisällä osallistuneiden kesken. Palkintona on Moccamaster kahvinkeitin (arvo 150 euroa). Palkintoa tai osaa siitä ei voi vaihtaa tai muuttaa rahaksi. Palkinto tulee noutaa POP Pankki Tampereen Hämeenkatu 31 konttorilta.
- Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti. Saatuja yhteystietoja ei käytetä markkinointitarkoituksiin eikä luovuteta kolmansille osapuolille, vaan niitä käytetään ainoastaan palkinnon lähettämistä varten.
- Arvonnan järjestäjä ei vastaa mahdollisista tietoliikenneyhteyksiin liittyvistä ongelmista (esimerkiksi verkkoyhteyden katkoksista) arvonnan osallistumisen yhteydessä.
- Osallistumalla arvontaan osanottajat myöntävät, voittaessaan arvonnan palkinnon, arvonnan järjestäjälle oikeuden julkaista heidän nimensä ilman erillistä suostumusta tai korvausta.
- Järjestäjä maksaa lakisääteiset arpajaisverot.
- Järjestäjä pidättää oikeuden hylätä arvonnasta henkilöt, jotka ovat rikkoneet näitä sääntöjä tai joiden voidaan epäillä käyttäneen osallistumisessa epärehellisiä keinoja.
- Järjestäjä pidättää itselleen oikeuden sääntömuutoksiin.
- Erityisesti huomioitavaa on, että arvonta ei ole Facebookin, Instagramin tai vastaavan median sponsoroima, suosittelema, hallinnoima eikä millään tavalla liity Facebookiin tai vastaavaan mediaan. Osallistuja antaa tietonsa ainoastaan arvonnan järjestäjän käyttöön, ei Facebookin, Instagramin tai vastaavan median.