Hyppää sisältöön
POP Verkkohetki-palvelussa esiintyy häiriöitä

Yritysasiakaspalvelu

Tältä sivulta löydät kaikki POP Pankin yritysasiakkaiden asiakaspalvelukanavat. 

Hoida pikaiset asiat chatissamme

Asiakaspalveluchatistamme saat vastauksen heti ja palveluaikoina kanssasi asioi aina palveluneuvojamme, eli ihan oikea ihminen. Chatti auttaa sinua arkisin klo 9-18. 

Korttien ja verkkopankin sulkupalvelu Korttien ja verkkopankin sulkupalvelu

Mikäli korttisi on kadonnut tai epäilet verkkopankkitunnustesi joutuneen vääriin käsiin, ilmoita asiasta viipymättä sulkupalveluun.

Sulkupalvelu on avoinna päivittäin ympäri vuorokauden.  

Korttien ja verkkopankin sulkupalvelun numero:

  • Suomesta soitettaessa puh. 020 333 (pvm/mpm)
  • Ulkomailta soitettaessa puh. +358 20 333 (pvm/mpm)

Tallenna numero puhelimesi muistiin.

Oletko saanut huijausviestin tai joutunut huijatuksi?

  1. Sulje verkkopankkitunnuksesi tai korttisi soittamalla sulkupalveluun 020 333 (pvm/mpm). Ulkomailla numero on +358 20 333. Sulkupalvelu on avoinna joka päivä ympäri vuorokauden.

  2. Ole yhteydessä omaan pankkiisi mahdollisimman nopeasti ja kerro, mitä on tapahtunut.

  3. Älä kerro huijareille mitään lisätietoja puhelimitse. Muistathan, että pankki ei koskaan kysy verkkopankkitunnuksia tai korttitietoja.

  4. Välitä huijareilta vastaanottamasi sähköpostiviesti tai kuva tekstiviestistä POP Pankin sähköpostiosoitteeseen turvallisuus@poppankki.fi 

Lisätietoa aiheesta huijausyrityksiä käsittelevällä sivullamme.

Puheluhinnat Puheluhinnat

Kotimaanpuhelut 020- ja 010-numeroihin: pvm/mpm.

Olisimmeko me pankki juuri sinun yrityksellesi?

Tule yritysasiakkaaksi