Hyppää sisältöön
POP Verkkohetki-palvelussa esiintyy häiriöitä

Turvallinen asiointi

Tältä sivulta löydät tärkeää tietoa ja ohjeita turvalliseen asiointiin. Täältä löydät myös toimintaohjeita tilanteisiin, joissa käyttäjätunnuksesi tai salasanasi ovat joutuneet vääriin käsiin. 

Jouduitko huijatuksi? Toimi näin:

  1. Sulje verkkopankkitunnuksesi tai korttisi soittamalla sulkupalveluun 020 333 (pvm/mpm). Ulkomailla numero on +358 20 333. Sulkupalvelu on avoinna joka päivä ympäri vuorokauden.

  2. Ole yhteydessä omaan pankkiisi mahdollisimman nopeasti ja kerro, mitä on tapahtunut.

  3. Älä kerro huijareille mitään lisätietoja puhelimitse. Muistathan, että pankki ei koskaan kysy verkkopankkitunnuksia tai korttitietoja.

  4. Välitä huijareilta vastaanottamasi sähköpostiviesti tai kuva tekstiviestistä POP Pankin sähköpostiosoitteeseen turvallisuus@poppankki.fi 

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä