Puhelinasiakaspalvelu on POP
Puhelinasiakaspalvelumme auttaa mm.
- Kun tarvitset opastusta tai apua verkkopankin, POP Mobiilin tai POP Avaimen käytössä
- POP Pankin kortteja koskevissa asioissa
- Omien yhteystietojen päivityksessä
- Uuden avainlukulistan tilaamisessa
- Kun tarvitset tietoa tilisi tapahtumista
- Kun tarvitset yleistä neuvontaa esim. kuolinpesän asioissa tai muissa pankin palveluissa
- Tapaamisajan varaamisessa päivittäisasiointiin, lainaamiseen tai säästämiseen liittyvissä asioissa. Ajan voi varata konttorille tai verkkotapaamisena POP Verkkohetkeen
- Tilien avaamisessa
- POP Pikalainaan liittyvissä kysymyksissä
Konttorille kannattaa varata aika, kun:
- Haluat tarkistaa, että kaikki pankkipalvelusi ovat ajan tasalla ja vastaavat tarpeitasi, eli haluat ajan POP Taloushetkeen
- Haluat käyttöösi verkkopankin
- Haluat keskustella lainaamiseen tai säästämiseen ja sijoittamiseen liittyvistä asioista
Varaudu tunnistautumaan puhelussa verkkopankkitunnuksillasi sekä avaintunnuskortilla tai POP Avain -sovelluksella. Voit myös olla tunnistautumatta, tällöin emme pysty palvelemaan puhelimessa yhtä laajasti.