Hyppää sisältöön
Tausta_liila_2000x800

Ohjeita POP puhelinasiakaspalvelun käyttöön

pop_puhelinpalvelu_web1920

Puhelinasiakaspalvelumme palvelee sekä nykyisiä että uusia asiakkaita
arkisin klo 9–18

010 2484 700

Puhelun hinta mpm/pvm

Puhelinasiakaspalvelu on POP

Puhelinasiakaspalvelumme auttaa mm.

  • Kun tarvitset opastusta tai apua verkkopankin, POP Mobiilin tai POP Avaimen käytössä
  • POP Pankin kortteja koskevissa asioissa 
  • Omien yhteystietojen päivityksessä
  • Uuden avainlukulistan tilaamisessa
  • Kun tarvitset tietoa tilisi tapahtumista
  • Kun tarvitset yleistä neuvontaa esim. kuolinpesän asioissa tai muissa pankin palveluissa
  • Tapaamisajan varaamisessa päivittäisasiointiin, lainaamiseen tai säästämiseen liittyvissä asioissa. Ajan voi varata konttorille tai verkkotapaamisena POP Verkkohetkeen
  • Tilien avaamisessa
  • POP Pikalainaan liittyvissä kysymyksissä

Konttorille kannattaa varata aika, kun:

  • Haluat tarkistaa, että kaikki pankkipalvelusi ovat ajan tasalla ja vastaavat tarpeitasi, eli haluat ajan POP Taloushetkeen
  • Haluat käyttöösi verkkopankin
  • Haluat keskustella lainaamiseen tai säästämiseen ja sijoittamiseen liittyvistä asioista

Varaudu tunnistautumaan puhelussa verkkopankkitunnuksillasi sekä avaintunnuskortilla tai POP Avain -sovelluksella. Voit myös olla tunnistautumatta, tällöin emme pysty palvelemaan puhelimessa yhtä laajasti.

Näin puhelinasiakaspalvelu toimii

soita

Soita puhelinasiakaspalvelun numeroon
010 2484 700

Valitse palvelun asiointikieli
Asioi suomeksi: Paina 1
Asioi ruotsiksi: Paina 2

Valitse mitä asiointi koskee
Korttiasiat: Paina 1
Verkkopankki ja mobiilisovellukset: Paina 2
Muut pankkiasiat: Paina 3

Nopeuttaaksesi asiointia tunnistaudu puhelinpalveluun verkkopankkitunnuksilla
Tunnistaudu painamalla 1
Muussa tapauksessa paina #

Valitse tunnistautumistapa
Tunnistaudu POP Avain -sovelluksella: paina 1 
Tunnistaudu avaintunnuskortilla: paina 2
Jos haluat asioida tunnistautumatta: paina # 

Syötä käyttäjätunnus
näppäile 8-numeroinen käyttäjätunnuksesi

Tunnistaudu
tunnistauduTunnistaudu POP Avain -sovelluksella tai syötä palvelun pyytämä luku
avaintunnuskortistasi

Tunnistautumisen jälkeen puhelusi ohjautuu asiakaspalveluun

Paperinen avaintunnuskortti sisältää kertakäyttöisiä tunnuslukuja, jotka kysytään satunnaisessa järjestyksessä. Uusi avaintunnuskortti toimitetaan automaattisesti kotiosoitteeseesi, kun kortissa on jäljellä n. 40 käyttämätöntä tunnuslukua. Säilytä avaintunnuskortti, vaikka käyttäisitkin POP Avain tunnuslukusovellusta.

POP Avain on POP Pankin oma digitaalinen tunnuslukusovellus. POP Avain toimii älypuhelimilla ja tableteilla, ja sen avulla voit turvallisesti vahvistaa maksusi ja tunnistautua verkkopankkiin ja verkkopalveluihin - ilman avaintunnuskortin kaivelua.

Voimme auttaa asiakkaitamme puhelinasiakaspalvelussamme turvallisesti ja monipuolisesti vain, jos voimme tunnistaa hänet varmuudella. Siksi asiakaspalvelun kanssa asioitaessa kannattaa varautua tunnistautumaan asiakaspalvelun antamien ohjeiden mukaisesti.

Huomaathan, että pankki ei koskaan pyydä sinua kertomaan ääneen käyttäjätunnustasi tai salasanaasi eikä lähettämään niitä viestillä eteenpäin!

Kun tavoittelemasi toimihenkilö on varattuna, ohjautuu hänelle osoitettu puhelu automaattisesti puhelinasiakaspalveluumme. Voit hoitaa asiasi suoraan puhelinasiakaspalvelun kautta. Mikäli yhteydenottosi koskee keskeneräistä asiaa, saat parhaiten yhteyden yhteyshenkilöösi laittamalla viestin verkkopankin tai POP Mobiilin kautta. Puhelinasiakaspalveluun voit myös jättää soittopyynnön tavoittelemallesi yhteyshenkilölle.

Meillä ei tarvitse huolehtia, että joutuisi asioimaan robotin kanssa. Puheluihin vastaa joukko rautaisia pankkialan ammattilaisia. Valitsemalla puhelun alussa asiointiasi koskevan aiheen puhelusi yhdistetään juuri oikealle asiantuntijalle.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä