Hyppää sisältöön

Palvelu vie meidät kesäkiertueelle - tule moikkaamaan!

Digiaika vie henkilökohtaisia palveluita etäämmälle. Nykyajan viestintävälineet sekä taidot hallita eri kanavia hankaloittaa sekä eriarvoistaa palvelujen käyttöä. Mistä tiedän kenen kanssa asioin? Mistä enää saa asiantuntijapalvelua?

Me POP Pankki Honkajoella ymmärrämme esitetyt huolet. Pankkiasiointi on murroksessa, sillä moni palvelu pystytään nykyisin tarjoamaan asiakkaille sähköisesti hoidettavaksi. Peruspalvelut ovat siten käytettävissä silloin, kun tämä itse kullekin parhaiten sopii.

Meille POP Pankilla on tärkeää olla asiakkaallemme läsnä niin pienissä kuin suurissa kysymyksissä. Siksi niin henkilö- kuin yritysasiakkaillemme on meillä nimetty oma pankkiyhteyshenkilö, jonka kanssa voi etsiä ratkaisuja oman taloudelliseen tilanteeseensa.

Asiakkaamme voi myös päättää, miten haluaa asioida kanssamme. Oman pankkiyhteyshenkilön kanssa asiointi on helppoa niin konttorilla kuin verkkotapaamisissa. Asiantuntijamme myös opastavat turvallisessa verkkoasioinnissa. Pääasia on, että kun tunnemme ja tiedämme asiakkaamme, pystymme POP Pankin palvelulupauksen mukaisesti nopeaan reagoimiseen ja voimme kehittää palvelutarjontaamme edelleen vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin.

Tule moikkaamaan meitä kesäkiertueellemme alkaen 21.5.

Tämän päivän pankki on siellä, missä ihmisetkin ovat. Siksi me Honkajoen POP Pankilla lähdemme kesäkiertueelle. Kiertueemme starttaa Kankaanpäässä järjestettävästä lasten jalkapalloturnauksesta 21.5.2022 ja jatkuu Kankaanpään juhannustorilta Honkajoen ja Karvian markkinoille.

Tule moikkaamaan, vaihtamaan ajatuksia ja kertomaan, mitä sinä haluat hyvältä pankkipalvelulta. Meillä jo 10 vuotena Suomen parhaaksi valittuna pankkina on vahva tavoite olla asiakkaidemme paras pankki tulevinakin vuosina.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä