Korttiasiakaspalvelu
Ota korttiasioissa puhelimitse yhteyttä korttiasiakaspalveluumme
Ajanvarauspalvelusta voit helposti varata sinulle sopivan tapaamisajan haluamasi asiantuntijan kanssa. Voit varata ajanvarauspalvelusta joko konttoritapaamisen tai POP Verkkohetki -etätapaamisen.
Aloita valitsemalla oma asiointikonttorisi ja sen jälkeen tapaamisen aihe tai kaipaamasi palvelu. Konttorit on lajiteltu nimen mukaan ja valittavana ovat kaikkien POP Pankkien konttorit. Jos et ole varma oikeasta konttorista, konttorihausta voit etsiä sijainniltaan lähintä konttoria tai oman POP Pankkisi konttoreita. Ajanvaraus toimii Chrome-, Firefox-, Safari- ja Microsoft Edge -selaimilla.
Jos ajanvaraus ei näy odotetusti, tarkista evästeasetuksesi. Sinun on hyväksyttävä mieltymysevästeet, jotta palvelu toimii. Voit lukea lisää evästeistä ja muokata valintojasi kohdasta Muuta hyväksyntääsi.
Monet pankkiasiat voi hoitaa myös ilman konttorissa käymistä. Esimerkiksi korttiasioissa kannattaa ensin ottaa yhteyttä korttiasiakaspalveluumme.
Kokeile myös chat-palveluamme!
Chattikuvake löytyy jokaisen sivun oikeasta reunasta. Chat on avoinna arkisin 9-18 ja chatissamme pääset aina keskustelemaan ihmisen kanssa.
Ota korttiasioissa puhelimitse yhteyttä korttiasiakaspalveluumme
POP Pikalainan ja POP Kotitalouslainan asiakaspalvelun yhteystiedot ja aukioloajat.
Täältä löydät koosteen asiakaspalvelukanavistamme.