Hyppää sisältöön

Nurmeksen ja Viitasaaren kassapalvelut päättyvät toukokuussa

POP Pankin Nurmeksen ja Viitasaaren kassapalvelut päättyvät toukokuussa. Kassapalvelujen päättyminen on osa yleistä asiakaskäyttäytymisen muutosta, jossa yhä useampi asiakas maksaa ostoksensa pankki- tai luottokortilla käteisen sijaan ja hoitaa muut pankkiasioinnit digitaalisia kanavia hyödyntäen.

Tavoitteenamme on jatkossakin kehittää asiakaskokemusta ja tarjota entistä monipuolisempia ja joustavampia palveluita kanavariippumattomasti. Pankki myös säilyy edelleen vahvana alueella ja alueen henkilö- ja yritysasiakkaille tutut asiantutijat palvelevat heitä jatkossakin. Henkilövaikutuksia muutoksella ei ole. Nurmeksen konttorin viimeinen kassapäivä on 21.5. ja Viitasaaren 22.5. 

Pankkiasiointi onnistuu jatkossa asiakaspalvelun kautta puhelimitse 010 3381 800 (arkisin 9-18), kätevästi ja nopeasti Chatilla tai verkkopankkiviestillä. Mikäli haluat varata ajan verkko- tai konttoritapaamiseen asiantuntijalle, se onnistuu yllämainittuja kanavien lisäksi verkkosivuilta löytyvän ajanvaraustyökalun kautta. 

Miten asioit jatkossa, kun tarvitse maksaa laskuja tai nostaa käteistä?

  • Maksaminen pankki- tai luottokortilla: Mikäli sinulla ei vielä ole pankki- tai
    luottokorttia, kannattaa se viimeistään nyt hankkia. Sillä voit maksaa ostoksesi ja
    palvelut helposti ja nopeasti, ilman käteistä.
  • Käteisen rahan käyttö: Käytössäsi on laaja verkosto OTTO-automaatteja, joista voit nostaa ja tallettaa käteistä rahaa. Käteistä rahaa voit nostaa myös useiden kauppojen kassoilta pankkikortilla tehtyjen ostosten yhteydessä.
  • Laskujen maksu: Laskujen maksu hoituu helpoiten ja turvallisesti tekemällä pankissa suoramaksu sopimuksen tai ottamalla käyttöön e-laskut.
  • Helppokäyttöiset digitaaliset palvelut: Voit hoitaa pankkiasiasi kätevästi verkkopankissa ja mobiilisovelluksessamme, jotka ovat käytettävissäsi 24/7. Mikäli sinulla ei vielä ole verkkopankkisopimusta, voit tehdä sen asiakaspalvelussa tai konttorilla.
  • Laajennettu asiakaspalvelu: Asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan ja neuvomaan sinua puhelimitse 010 3381 800 (arkisin 9–18) ja chatin kautta kaikissa pankkiasioissasi. Lisäksi voit olla yhteydessä pankkiisi verkko- ja mobiilipankin verkkoviestillä.
  • Henkilökohtaista palvelua konttorissa ajanvarauksella: Voit varata ajan tutulle
    asiantuntijalle, kun haluat tehdä muutoksia pankkipalveluihisi. Ajan voit varata puhelimitse asiakaspalvelusta tai suoraan verkkosivuiltamme.

Ymmärrämme, että muutos voi herättää kysymyksiä ja haluamme varmistaa, että siirtymä
sujuu mahdollisimman mutkattomasti. Mikäli sinulla on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa puh. 010 3381 800 (arkisin 9-18) ja on valmiina vastaamaan kaikkiin kysymyksiinne ja antaa tukea uusien palveluiden käytössä. Lisäksi voit lähettää meille viestiä verkkopankistasi tai olla yhteydessä Chatin kautta. Chat on nopea ja helppo kanava hoitaa asioita, sillä meillä siihen vastaa aina oikea ihminen.

Kiitämme teitä ymmärryksestänne ja yhteistyöstänne. Olemme sitoutuneet tarjoamaan
teille parasta mahdollista palvelua myös jatkossa!

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä