Hyppää sisältöön

EPSI Rating 2016: POP Pankilla Pohjoismaiden tyytyväisimmät asiakkaat

POP Pankilla on jo kuudetta kertaa peräkkäin EPSI Ratingin arvion mukaan Suomen tyytyväisimmät yksityisasiakkaat. POP Pankki on säilyttänyt kärkipaikkansa kaikki vuodet tultuaan mukaan tutkimukseen vuonna 2011. POP Pankki saavutti myös kaikista Pohjoismaissa toimivista pankeista parhaan absoluuttisen tuloksen.

 
Tänään julkaistun EPSI Rating 2016 –tutkimuksen mukaan POP Pankilla on Suomen paras asiakastyytyväisyys. POP Pankilla on lisäksi tutkituista pohjoismaalaisista pankeista paras absoluuttinen tulos indeksiluvulla 82,0.
 
POP Pankilla on myös paras imago, se täyttää parhaiten asiakkaan odotukset, antaa vastinetta rahalle ja sen asiakkaat ovat uskollisimpia. POP Pankki on saanut toistuvasti kiitosta parhaasta palvelusta myös Taloustutkimuksen tekemässä Kansallisessa asiakaspalvelututkimuksessa. 
 
- Nöyrä kiitos henkilökunnallemme ja ennen kaikkea asiakkaillemme luottamuksen osoituksesta, mikä kannustaa meitä jokaista POP-pankkilaista arkijärkiseen, asiakastilanteita ymmärtävään toimintatapaan jatkossakin, POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Heikki Suutala sanoo.
 
- Jatkuva ykköstila asiakastutkimuksissa edellyttää aitoa asiakkaan ymmärtämisen kulttuuria kaikissa tehtävissä. Oikealla asenteella syntyy luottamusta ja hyviä kokemuksia kuin itsestään. Hyvä palvelu antaa iloa molemmille osapuolille ja lisää myös työmotivaatiota. POP Pankissa tavallista yritetään, mutta priimaa pukkaa tulemaan, Suutala iloitsee.
 
 
 
Lisätietoja:
toimitusjohtaja Heikki Suutala, puh. 0500 661 431, heikki.suutala@poppankki.fi 
 
Lehdistötiedote

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä