POP UP -pankkikiertue starttaa Lohjalta
POP Pankki Suomen Osuuspankki perusti kiertävän POP UP –palvelupistekonseptin, jonka ensimmäinen palvelupiste avautuu Lohjalla lokakuussa 2025.
POP Pankki Suomen Osuuspankin Lohjan POP UP -palvelupiste avautuu kauppakeskus Lohessa 15.10.2025. Sen on tarkoitus toimia pari kuukautta.
Pankin POP UP -pisteessä voidaan avata uusia asiakkuuksia sekä keskustella ja neuvotella kaikista pankkipalveluista, kassapalveluja palvelupisteessä ei tarjota. POP UP -palvelupiste palvelee 15.10.2025 lähtien ti-pe klo 11.00–19.00 ja lauantaisin klo 10.00–16.00 ja työllistää kaksi toimihenkilöä.
”Alustava vastaanotto Lohjalla uutta palvelupistekonseptia kohtaan on ollut erittäin positiivista. Palaute on tärkeää, sillä vastaava pop up -malli on uusi pankkitoimialalla. Mielestämme pankkipalvelujen on tärkeä vastata asiakkaiden tarpeisiin ja haluamme olla rohkeasti kokeilemassa jotakin uutta sekä tavata uusia asiakkaita henkilökohtaisesti. Ajatuksenamme on testata konseptia vuoden 2026 loppuun”, konseptista vastaava Elina Aava kertoo POP Pankki Suomen Osuuspankista.
”Vaikka pop up -palvelupisteemme on tarkoitus siirtyä muutaman kuukauden päästä toisaalle, meillä on pysyvät konttorit Helsingissä ja Turussa ja lisäksi meillä on digikonttori POP Easy, joka palvelee Lohjalla asuvia asiakkaitamme jatkossa joustavasti verkon välityksellä. Voimme aina harkita pysyvämmän palvelupisteen perustamista sen mukaan, miten palvelulle nähdään tarvetta”, sanoo Elina Aava.
POP Pankki Suomen Osuuspankki kuuluu suomalaiseen POP Pankki -ryhmään, joka koostuu 18 itsenäisestä pankista, POP Pankkikeskuksesta, Bonum Pankki Oyj:stä ja POP Asuntoluottopankki Oyj:stä. Osuuskuntapohjaiset POP Pankit ovat jäsenasiakkaidensa omistamia pankkeja, jotka keskittyvät palvelemaan henkilöasiakkaita ja PK-yrityksiä. POP Pankki Suomen Osuuspankki on ryhmän suurin pankki ja sillä on konttoreita Helsingistä Rovaniemelle sekä digikonttori POP Easy.
Lisätietoja:
Elina Aava, POP Pankki Suomen Osuuspankki, puh. 020 774 9895