Hyppää sisältöön
Tekstiviestihuijauksia liikkeellä POP Pankin nimissä

Suupohjan Osuuspankki uudistaa pankkipalvelujen tarjontaa

Palveluaikoja konttoreilla laajennetaan entistä joustavimmiksi. Karijoen konttorin toiminnot yhdistetään Kauhajoen konttoriin.

Voimakas rakennekehitys pankkiasioinnissa jatkuu, mikä näkyy siinä, että yhä harvempi asiakas hoitaa päivittäisiä pankkiasioitaan pankin tiskillä. Vallitsevasta trendistä huolimatta Suupohjan Osuuspankki turvaa uudelleenjärjestelyillä kassapalveluiden saatavuuden Suupohjan seutukunnassa myös tulevaisuudessa.

Palveluajat entistä laajemmat - Kassapalvelut jokaisessa Suupohjan alueen konttorissa

Palveluaikoja pankin konttoreilla päivitetään vastaamaan asiantuntijapalvelujen lisääntyneeseen kysyntään ja jatkossa mm. ilta-aikoja tapaamisiin on enemmän saatavilla. Kesäkuun alusta lähtien pankin konttorit palvelevat ajanvarauksella maanantaista perjantaihin klo 9-18. Varaamalla ajan etukäteen voi varmistaa itselle sopivan tapaamisajan ilman jonotusta.

Valtakunnallinen pankkisektori on ollut murroksessa käteisen rahan käsittelyn osalta. Suupohjan Osuuspankki pitää kiinni kassapalveluistaan jatkossakin. ”Siinä missä pankkiasiointi on siirtynyt verkkoon, myös maksaminen on digitalisoitunut. Mobiilimaksaminen on esimerkiksi Suomen Pankin tilastojen mukaan kirinyt nopeasti kiinni käteismaksamista. Käteisenkin käsittelyyn liittyy korotuspaineita, sillä rahahuolto on pankin ohella usean muun kumppanin kanssa toteutettava palvelu. Kassapalvelujen keskittäminen tiettyihin päiviin on yksi keino vastata hinnoittelupaineisiin”, taustoittaa Suupohjan Osuuspankin toimitusjohtaja Timo Kalliomäki.

Käteispalvelut ovat saatavilla kesäkuusta lähtien Kauhajoen ja Teuvan konttoreilla keskiviikkoihin ja perjantaisin, Jurvan ja Kristiinankaupungin konttoreilla keskiviikkoisin.

Karijoen konttorin toiminnot yhdistetään Kauhajokeen 1.7.2022 alkaen

Suupohjan Osuuspankin Karijoen konttorin liiketoiminta yhdistetään Kauhajoen konttoriin heinäkuun alusta alkaen. Karijoen konttorin asiakkaiden palvelut; tilit, kortit, verkkopankkitunnukset jne. säilyvät ennallaan. Karijoelta tutut toimihenkilöt palvelevat jatkossa Kauhajoen konttorilla. Asiointi onnistuu myös muilla Suupohjan alueen konttoreilla, esim. Teuvalla ja Kristiinankaupungissa. Oman yhteyshenkilön kanssa tapaaminen onnistuu myös kotoa käsin, verkossa tapahtuvan POP Verkkohetki -videotapaamisen avulla.

”Suupohjan Osuuspankissa konttoria ensisijaisesti päivittäisasioiden hoitoon käyttävien asiakkaiden määrä on puolittunut viimeisen kahden vuoden aikana. Pankin on tällöin mietittävä palvelujen tarjoamista ja resurssien käyttöä kokonaisuutena. Karijoki on ollut pienin konttorimme, ja kun konttoriasioinnin trendi on laskeva, olemme todenneet, että mikäli kerran asioit konttorilla, se kannattaa tehdä toimipisteessä, missä voi mahdollisesti hoitaa useamman asian kerralla”, toteaa Kalliomäki. ”POP Verkkohetki -tapaamisista on tullut paljon hyvää palautetta eri ikäisiltä ihmisiltä, kun ei välttämättä tarvitse lähteä kotoa mihinkään ja aikoja on saatavissa arkisin aamuyhdeksästä aina iltakuuteen asti. Tuemme tätä muutosta järjestämällä asiakkaillemme verkko- ja mobiilipalveluihimme liittyviä koulutuksia”, kertoo Kalliomäki.

Lisätietoja:
Timo Kalliomäki
p. 040-5232068
email: timo.kalliomaki@poppankki.fi

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä