Miten toimia reklamaatiossa?

Aina ei kaikki mene suunnitelmien mukaan. Mutta silloin mennään näillä ohjeilla.

Jos huomaat omalla kortillasi virheellisiä korttitapahtumia, kirjaudu korttien reklamaatiopalveluun POP verkkopankkitunnuksillasi ja tee reklamaatio sähköisesti. Tämä on nopein ja kätevin tapa saada korttireklamaatio käsittelyyn.

Reklamaatiopalvelun  kautta voi tehdä reklamaation sekä Debit- että Credit puolen korttitapahtumista. Huomioithan, että jos tapahtumia on yhdistelmäkortin molemmilla puolilla, tulee näistä tehdä kaksi erillistä reklamaatiota.

Mikäli sinulla ei ole käytössä POP Pankin verkkopankkitunnuksia, voit myös täyttää sivun alalaidassa olevan Debit-reklamaatiolomakkeen Debit reklamaatioissa, tai Credit-reklamaatiolomakkeen Credit -puolen reklamaatioissa. Huomioithan lomakkeilla olevat ohjeet liittyen lomakkeiden täyttämiseen.

Jos reklamoitu tapahtuma koskee Automatian Otto. -automaatilla olevaa toimintahäiriötä, pyydämme ystävällisesti käyttämään reklamaatiolomakkeita.

Milloin voin tehdä reklamaation epäselvistä korttitapahtumista?

Jos et ole saanut verkkokaupasta tilaamiasi tavaroita tai ostoksesi on veloitettu useampaan kertaan, aloita selvittely aina sen verkkokaupan tai myyjän kanssa, keneltä olet tavaran hankkinut. Ellei asia selviä myyjän kanssa, voit reklamoida tapahtumasta meille, jos:

  • Huomaat tiliotteellasi korttiostoja, joita et ole tehnyt
  • Ostoksesi on veloitettu kahdesti
  • Et saanut ostamiasi tavaroita/palveluita
  • Saamasi tuote on virheellinen

Jos korttisi on kadonnut tai varastettu ja sillä on tehty luvattomasti ostoja tai nostoja, sulje kortti viipymättä ja tee kortin luvattomasta käytöstä aina rikosilmoitus.

Autovuokraamoilla sekä hotelleilla on oikeus veloittaa palvelun käytön jälkeen maksamattomat maksut, kuten sakot ja tankkaukset, sekä minibaariostot. Myös peruutusoikeudettomissa hotellivarauksissa hotellilla on oikeus veloittaa yhden hotelliyön hinta, mikäli palvelua ei käytetä.

Kortin ehdot ja kortinhaltijan velvollisuudet.

Tapahtumien reklamointi

Siirry reklamaatiopalveluun