Hyppää sisältöön
Häiriö verkkopankin korttipalveluissa

Blogi

  • Yrittäjä: näin hoidat kassavajeen kesää varten kuntoon

    Kesä on kiireistä aikaa yrittäjälle. Myös rahan tarve on iso, koska maksut tehdyistä töistä ja toimitetuista tavaroista saadaan usein vasta pitkän ajan päästä varsinaisen työn tekemisen jälkeen. Kuitenkin lomaileville työntekijöille on maksettava normaali vuosilomapalkka ja mahdollisesti ylimääräinen lomaraha. Lomakaudella on usein vähemmän laskutettavaa, miten selvitä kassavajeesta?

  • Matkalla mahdollisuuksiin on nuorten oma taloustapahtuma

    Millaisesta tapahtumasta on kysymys? "Päätimme viime vuonna Etelä-Pohjanmaan alueella toimivien POP Pankkien kanssa toteuttaa kaksivuotisen kampanjan, jonka tarkoituksena on rakentaa positiivista, välittävää ja helposti lähestyttävää mielikuvaa POP Pankista nuorten asiakkaiden keskuudessa. Esittelimme ideaa SeAMK:n kulttuurituotannon ensimmäisen vuoden opiskelijoille ja pyysimme heitä suunnittelemaan ja toteuttamaan meille kampanjaan sopivan tapahtuman", kertoo POP Pankki Pohjanmaan Kari Hernesniemi.

  • Yrittäjän edunvalvontavaltuutus – näin onnistut

    Yrittäjän edunvalvontavaltuutus turvaa yritystoiminnan jatkumisen tilanteessa, jossa yrittäjä ei kykene hoitamaan yrityksen asioita esimerkiksi sairastumisen tai tapaturman vuoksi. Edunvalvontavaltuutus kannattaa aina tehdä yhdessä ammattilaisen kanssa. Juristi Anne Puolakka POP Pankki Järvi-Suomesta kertoo, kuinka onnistunut edunvalvontavaltuutus syntyy.

  • Mämmistä energiaa tiimityöskentelyyn

    POP Pankin IT-tiimi tunnetaan mieltymyksestään mämmiin. Tiimi on kokoontunut mämmin äärelle tasaisin väliajoin jo parin vuoden ajan. Siksi pyysimme tiimin QA/BA Team Leader Suvi Anttilaa ja hands-on Software Architect Teemu Andersénia auttamaan mämmivalinnassa.

  • POP Pankki Kurikan Antti Savola: Vahvuuksilla voittoon

    POP Pankki Kurikan toiminta-alueeseen kuuluu Kurikan lisäksi Seinäjoki ja Tampere, valtakunnallisesti palveleva POP Online -digikonttori sekä viime vuonna POP Pankki Jämijärven kanssa toteutetun sulautumisen myötä myös Jämijärvi. Kuinka sulautuminen sujui ja miten monen konttorin muodostamassa pankissa luodaan yhteistä toimintakulttuuria?

  • Petri Herala: Palvelua yhden kontaktin taktiikalla

    Bonum Pankin vuonna 2020 perustama Palvelukeskus-yksikkö on kasvanut 40 hengen moniosaajatiimiksi. Palvelukeskus vastaa muun muassa POP Pankin maksukorttien ja POP Pikalainan asiakaspalvelusta, POP Pankin verkkosivujen chatista sekä toimii useampien POP Pankkien asiakaspuheluiden ensikontaktina. Lisäksi Palvelukeskus tuottaa POP Pankki -ryhmän organisaatioille erilaisia sisäisiä palveluja. Esimerkiksi POP Pankin sisäinen CRM-tuki on keskitetty Palvelukeskukseen.

  • Pasi Johansson: Digitaaliset kanavat tuovat joustoa asiakkaan arkeen

    Mitä jos puhelin olisi vain soittamista ja tekstiviestejä varten? Entä jos pankkikonttoriasioinnille ei olisi muuta vaihtoehtoa? Onneksi vaihtoehtoja kuitenkin on. POP Pankilla digitaalisista kanavista ja palveluista vastaavan Pasi Johanssonin mukaan asiointimäärät kasvavat eri kanavissa ja palveluissa tasaisesti.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä