Hyppää sisältöön

POP Asuntoluottopankki Oyj:n Hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös 1.1.-31.12.2022 on julkaistu

POP ASUNTOLUOTTOPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 10.3.2023 klo 10.00, Tilinpäätös- ja toimintakertomus

POP Asuntoluottopankki Oyj on julkaissut suomeksi ja englanniksi vuoden 2022 hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen. POP Asuntoluottopankki Oyj julkaisee hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti Extensible Hypertext Markup Language (xHTML)-tiedostona.

Julkaisut löytyvät pankin verkkosivuilta osoitteesta www.popppankki.fi sekä tämän tiedotteen liitteenä olevasta ZIP-tiedostosta.

POP Asuntoluottopankki Oyj toimintakertomus ja tilinpäätös 1.1.-31.12.2022

POP Asuntoluottopankki Oyj toimintakertomus ja tilinpäätös 1.1.-31.12.2022 ESEF-formaatissa

POP Asuntoluottopankki Oyj

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Timo Hulkko, POP Asuntoluottopankki Oyj, puh. 050 089 4008, timo.hulkko@poppankki.fi

Jakelu:

www.poppankki.fi

POP Asuntoluottopankki Oyj on POP Pankkikeskus osk:n tytäryhtiö ja se kuuluu POP Pankkien yhteenliittymään. POP Asuntoluottopankki vastaa POP Pankki -ryhmän kiinteistövakuudellisesta varainhankinnasta laskemalla liikkeeseen katettuja joukkovelkakirjalainoja.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?