Hyppää sisältöön

Asiakaspalvelu

Hyvä pankkipalvelu kuuluu kaikille

POP Pankista hyvää pankkipalvelua saavat muutkin kuin isokenkäiset. Varaa siis POP Verkkohetki -etätapaaminen ja juttele ihka-aidon pankkineuvojan kanssa asiakkaaksi liittymisestä. Kaikki pankinvaihtoon liittyvät asiat hoidetaan kyllä puolestasi.

Hoida pikaiset asiat chatissamme

  • Chat-asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9-18. Chat-ikkuna avautuu muutamissa sekunneissa saapuessasi sivuillemme. 

Korttien ja verkkopankin sulkupalvelu Korttien ja verkkopankin sulkupalvelu

Mikäli korttisi katoaa tai epäilet verkkopankkitunnustesi joutuneen vääriin käsiin, ilmoita asiasta viipymättä sulkupalveluun.

Sulkupalvelu on avoinna päivittäin ympäri vuorokauden.  

Korttien ja verkkopankin sulkupalvelun numero:

  • Suomesta soitettaessa puh. 020 333 (pvm/mpm)
  • Ulkomailta soitettaessa puh. +358 20 333 (pvm/mpm)

Tallenna numero puhelimesi muistiin.

Oletko saanut huijausviestin tai joutunut huijatuksi?

  1. Jos olet joutunut huijatuksi, ole mahdollisimman pian yhteydessä omaan pankkiisi ja kerro, mitä on tapahtunut.
  2. Voit sulkea  verkkopankkitunnuksesi tai korttisi itse soittamalla sulkupalveluun (pvm/mpm) 020 333 (ulkomailla +358 20 333). Sulkupalvelu on auki joka päivä ja ympäri vuorokauden.
  3. Mikäli olet luovuttanut yhteystietojasi epäilyttävällä sivulla ja sinulle soitetaan POP Pankin asiakaspalvelun nimissä, älä kerro huijareille mitään lisätietoja.
  4. Lähetä saamasi viesti tai kuva saamastasi tekstiviestistä sähköpostin liitteenä osoitteeseen turvallisuus(at)poppankki.fi

Lisätietoa aiheesta huijausyrityksiä käsittelevällä sivullamme.

Puheluhinnat Puheluhinnat

Puhelujen hinnat 020- ja 010-numeroihin: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%) soittaessa kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä