Hyppää sisältöön
Varo huijauspuheluita

Asiakaspalvelu

Hoida asiat nopeasti chatissamme

  • Asiakaspalveluchatistamme saat vastauksen heti ja kanssasi asioi aina palveluneuvojamme, eli ihan oikea ihminen. Chatti palvelee sinua arkisin klo 9-18. Aloita chatti alla olevasta painikkeesta tai millä tahansa sivulla olevasta chatti-kuvakkeesta. 

Korttien ja verkkopankin sulkupalvelu Korttien ja verkkopankin sulkupalvelu

Mikäli korttisi on kadonnut tai epäilet verkkopankkitunnustesi joutuneen vääriin käsiin, ilmoita asiasta viipymättä sulkupalveluun.

Sulkupalvelu on avoinna päivittäin ympäri vuorokauden.  

Korttien ja verkkopankin sulkupalvelun numero:

  • Suomesta soitettaessa puh. 020 333 (pvm/mpm)
  • Ulkomailta soitettaessa puh. +358 20 333 (pvm/mpm)

Tallenna numero puhelimesi muistiin.

Oletko saanut huijausviestin tai joutunut huijatuksi?

  1. Epäiletkö korttitietojesi, verkkopankkitunnuksesi tai salasanasi päätyneen epäilyttävälle henkilölle tai sivulle? Sulje verkkopankkitunnuksesi tai korttisi soittamalla sulkupalveluun 020 333 (ulkomailla +358 20 333). Sulkupalvelu on auki joka päivä ja ympäri vuorokauden. Puhelu maksaa paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinmaksun verran.
  2. Ole mahdollisimman pian yhteydessä omaan pankkiisi ja kerro, mitä on tapahtunut.
  3. Mikäli olet luovuttanut yhteystietojasi epäilyttävällä sivulla ja sinulle soitetaan POP Pankin asiakaspalvelun nimissä, älä kerro huijareille mitään lisätietoja.
  4. Lähetä vastaanottamasi viesti tai kuva tekstiviestistä sähköpostin liitteenä osoitteeseen turvallisuus(at)poppankki.fi

Lisätietoa aiheesta huijausyrityksiä käsittelevällä sivullamme.

Puheluhinnat Puheluhinnat

Kotimaanpuhelut 020- ja 010-numeroihin: pvm/mpm.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä