Oletko saanut huijausviestin tai joutunut huijatuksi?
- Jos olet joutunut huijatuksi, ole mahdollisimman pian yhteydessä omaan pankkiisi ja kerro, mitä on tapahtunut.
- Voit sulkea verkkopankkitunnuksesi tai korttisi itse soittamalla sulkupalveluun (pvm/mpm) 020 333 (ulkomailla +358 20 333). Sulkupalvelu on auki joka päivä ja ympäri vuorokauden.
- Mikäli olet luovuttanut yhteystietojasi epäilyttävällä sivulla ja sinulle soitetaan POP Pankin asiakaspalvelun nimissä, älä kerro huijareille mitään lisätietoja.
- Lähetä saamasi viesti tai kuva saamastasi tekstiviestistä sähköpostin liitteenä osoitteeseen turvallisuus(at)poppankki.fi
Lisätietoa aiheesta huijausyrityksiä käsittelevällä sivullamme.