Hyppää sisältöön

EPSI Rating 2019: POP Pankilla Suomen tyytyväisimmät yksityisasiakkaat

POP Pankki on menestynyt jälleen erinomaisesti EPSI Ratingin vuosittaisessa tutkimuksessa, joka mittaa pankki- ja rahoitusalan asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta. POP Pankki on sijoittunut ensimmäiseksi jo kahdeksana vuotena peräkkäin. Tänään julkaistun EPSI Rating 2019 -tutkimuksen mukaan POP Pankilla on jälleen Suomen paras asiakastyytyväisyys.

POP Pankki on ollut mukana tutkimuksessa vuodesta 2011 lähtien ja saavuttanut ensimmäisen sijan vuosi toisensa jälkeen. Vastaavaan ei ole pystynyt mikään muu pankki- tai rahoitusalan yritys.  POP Pankin turvallisuus ja tuotteiden ja palveluiden sopivuus koetaan erittäin hyväksi toimialaan yleisesti verrattuna. Lisäksi POP Pankki on lähes kaikissa asiakastyytyväisyyteen liittyvissä osa-alueissa huipputasolla.

”Pankkimaailma digitalisoituu edelleen, jolloin tärkeimmäksi kysymykseksi nousee, kuinka ihmiset ja teknologia toimivat saumattomasti yhteen. Vuorovaikutus ja vastuunotto ovat nousseet asiakkaiden arvostamiksi aiheiksi. Ihmisiä kaivataan luottamuksen rakentamisessa edelleen”, POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Pekka Lemettinen toteaa.

”Teknologiaa tullaan hyödyntämään ja kehittämään myös jatkossa, jotta POP Pankin asiantuntijoille jää entistä enemmän aikaa palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. On mahtava juttu, että kykenemme tutkitusti palvelemaan asiakkaitamme erinomaisesti ja saavuttamaan vuosi toisensa jälkeen tämän tunnustuksen muuttuvassa toimintaympäristössä. Kiitos tästä kuuluu ennen kaikkea asiakkaillemme ja heitä palveleville henkilöille pankeissamme”, jatkaa Lemettinen.  

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä