Hyppää sisältöön

POP Pankin uusi palvelunumero palvelee yritysasiakkaita


Pankin rooli yritysasiakkaiden arjessa on viime vuosina kasvanut. Asiakkaat odottavat pankilta ennen kaikkea selkeyttä, turvallisuutta ja sujuvaa asiointia. Yritysasiakkaille palvelun nopeus on tärkeässä roolissa, sillä viivästykset pankkiasioinnissa voivat vaikuttaa suoraan yrityksen toimintaan.

Palveluneuvojan tavoittaa yhdellä puhelinsoitolla

POP Pankki on avannut 1.12.2025 uuden puhelinpalvelun, joka on suunnattu yksinomaan yritysasiakkaille. Palvelun tavoitteena on nopeuttaa yrittäjien asiointia ja tarjota suora yhteys pankkiin asiantuntijoiden puheille.

Uusi yrityksille tarkoitettu puhelinpalvelu tarjoaa: 

  • nopean yhteyden päivittäisissä pankkiasioissa yritysneuvojalle, joka tuntee yritysasiakkaiden tarpeet 
  • palvelukanavan, joka varmistaa asioiden nopean käsittelyn 
  • henkilökohtaisen palvelun, joka huomioi yrityksen tilanteen ja tavoitteet  

Palvelun avulla halutaan varmistaa, että yrittäjät saavat apua juuri silloin, kun he sitä eniten tarvitsevat – helposti ja ilman pitkiä odotusaikoja.

”POP Pankki on valittu yrittäjien toimesta Suomen parhaaksi pankiksi ja haluamme pitää tästä tunnustuksesta kiinni jatkossakin. Olemme kehittäneet uuden puhelinpalvelun vastaamaan yritysasiakkaittemme tarpeisiin entistä paremmin”,  kertoo POP Pankkikeskuksen yrityspalveluiden kehityspäällikkö Pekka Maskuniitty.

"Uuden palvelumme kautta yrittäjä saa nopeasti asiantuntevan henkilön kiinni puhelimitse. Sujuva asiakaspalvelu on yksi tärkeimmistä palveluistamme, ja yrittäjälle sen arvo korostuu entisestään. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja palvella asiakkaitamme heille parhaalla tavalla”, kertoo Vaasan Contact Centerin päällikkö Eetu Tuovinen.

POP Pankin yrityspalvelu palvelee 1.12.2025 alkaen arkisin klo 9.00-16.00 numerossa 010 248 4701.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä