Hyppää sisältöön

Verkkosivujen chat-palvelua on uudistettu – alkuvalikon kautta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin

Verkkosivujemme chat-palveluun on tullut uutuutena alkuvalikko, jonka tarkoituksena on helpottaa kysymysten ja ongelmien ratkaisua. Myös palvelun saavutettavuutta ja käytettävyyttä on paranneltu.

Uudistetussa chat-palvelussa avautuu ensimmäisenä alkuvalikko, jonka kautta voit etsiä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin tai aloittaa tuttuun tapaan keskustelun palveluneuvojamme kanssa. Chat-palvelun kautta voit katsoa kysymyksiä ja vastauksia verkkopankkiin, kortteihin ja lainoihin liittyen sekä etsiä pankkien yhteystietoja ja aukioloaikoja. ”Chat-asiakaspalvelu”-painikkeen kautta pääset aloittamaan keskustelun.

Alkuvalikon tarkoituksena on helpottaa ja nopeuttaa ongelmien ja kysymysten ratkaisua. Nyt voit saada vastauksen yleisimpiin kysymyksiin milloin tahansa, sillä alkuvalikko on näkyvissä myös chatin aukioloaikojen ulkopuolella.

Heinäkuussa chat-asiakaspalvelu on tavoitettavissa arkisin kello 9.00-16.30.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä