Hyppää sisältöön

POP Pankki mukaan Vastuullinen työnantaja -kampanjaan

Vastuullinen työnantaja on Oikotie Työpaikkojen käynnistämä ja luotsaama valtakunnallinen kampanja. Siinä mukana olevat organisaatiot sitoutuvat edistämään kampanjan kuutta vastuullisen työnantajuuden periaatetta, jotka ovat syrjimättömyys, joustaminen ja työelämän tasapaino, esimiestyöhän panostaminen, työn sisältö ja merkitys, tehtävän vaatimusten mukainen palkkaus ja hyvä hakijakokemus.

POP Pankki on lähtenyt mukaan kampanjaan huhtikuussa. POP Pankki -ryhmä, johon lukeutuu 26 pankkia sekä reilut 70 konttoria ympäri Suomen, työllistää suoraan ja välillisesti noin 700 henkeä.

– Kampanjaan mukaan lähteminen oli luontevaa. Vastuullisuus ja vahvana paikallisena toimijana yhteisön tukeminen ovat POP Pankin toiminnan ytimessä. Vastuullinen työnantaja -kampanjan periaatteissa on otettu monipuolisesti huomioon eri näkökulmat, joilla työnantajat voivat osaltaan luoda hyvinvointia sekä tukea työssä jaksamista, sanoo POP Pankkiliiton lakiasiainjohtaja ja henkilöstöasioista vastaava Arvi Helenius.

– On hienoa, että POP Pankki lähti mukaan Vastuullinen työnantaja -kampanjaan. Kampanjassa on mukana jo 200 työnantajaa ja tavoitteenamme on rakentaa yhdessä Suomeen parempaa ja vastuullisempaa työelämää. Kampanjan kuuden periaatteen avulla työnantaja ja työntekijät voivat konkreettisemmin keskustella, miten vastuullisuus toteutuu juuri meillä. Yhdessä olemme vahvempia, myös kriisiaikana, iloitsee Vastuullinen työnantaja -kampanjan kampanjapäällikkö Hanna Auvinen.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä