Hyppää sisältöön

Yrttimaat suuntasivat asuntonäytöltä lainaneuvotteluihin ja kauppojen tekoon

Miika Yrttimaa arvostaa monen muun asiakkaan tavoin POP Pankki Kurikassa henkilökohtaista palvelua. ”Moni asiaa hoituu toki sähköisesti, mutta itselleni on tärkeää, että saan kiinni tarvittaessa yhteyshenkilön, joka tietää ja tuntee tilanteeni ja jonka kanssa voimme keskustella asioista.” 

Hyvä yhteys pankin kanssa auttoi Yrttimaata puolisoineen solmimaan kaupat hieman yllättäenkin vastaan tulleesta unelmien asunnosta. ”Alun perin tarkoitus oli hankkia asunto vasta parin vuoden päästä, mutta sitten kävimme eräässä näytössä ja päätimme lähteä selvittämään mahdollisuuksia tehdä kohteesta kaupat”, naurahtaa Miika.  

POP Pankki Kurikka marraskuun blogi 2025
Miika Yrttimaa arvostaa, että asioista voi keskustella oman pankkiyhteyshenkilön kanssa.

”Olen kuullut, että lainaneuvottelut voivat olla aikaa vieviä ja jonkun toisen tahon kanssa kädet olisivat voineet hyvinkin nousseet pystyyn jo pelkästään aikataulun vuoksi.” 

”POP Pankki Kurikan kanssa asiat ovat kuitenkin sujuneet nopeasti, vaikkei meillä ollut mitään lainalupausta tai vastaavaa. Yhteyshenkilömme on käynyt läpi kanssamme eri vaihtoehtoja, ja hän on pitänyt meidät hyvin ajan tasalla siitä, miten asiat etenevät ja mitä asioita on pitänyt selvittää, jos sellaisia on ollut”.  

Luottamus syntyy asiakkaan ymmärtämisestä 

Moni voi miettiä, milloin voi ja kannattaa olla yhteydessä omaan pankkiin. Yrttimaan mukaan oma yhteyshenkilö pankissa madaltaa kynnystä vaihtaa kuulumisia puolin ja toisin.

”On aina helpompi keskustella henkilön kanssa, jonka on tavannut ja joka tietää ja tuntee asiakkaan tilanteen. Chattiboteista voi olla apua monessa asiassa, mutta on myös asioita, joita on hyvä pohtia asiantuntijan kanssa.” 

”Jos on unelmia, pankki voi tukea niissä, mutta saa myös haastaa, sillä koen, että kokonaisuuden ja toteutusmahdollisuuksien arviointi on pankin, mutta myös asiakkaan etu. Itse arvostan nimenomaan pankin asiantuntijuutta henkilökohtaisen talouteni tukena.”  

Miika ei ole yllättynyt POP Pankin menestyksestä EPSI Ratingin valtakunnallisessa pankkivertailussa 

ei tyAvautuu uuteen ikkunaan.Avautuu uuteen ikkunaan.Avautuu uuteen ikkunaan.Avautuu uuteen ikkunaan.Avautuu uuteen ikkunaanei yllätä Yrttimaata. ”POP Pankilla on selvä tehtävä asiakkaiden arjen mahdollistamisessa. Asiat hoidetaan, ei siihen isoja otsikoita tarvita. Tutkimus toki osoittaa, että pankin hyvä maine ja asiakaslupaus ei ole tuulesta temmattua.”  ei”POP Pankilla on selvä tehtävä asiakkaiden arjen mahdollistamisessa. Asiat hoidetaan, ei siihen isoja otsikoita tarvita. Tutkimus osoittaa, että pankin hyvä maine ja asiakaslupaus ei ole tuulesta temmattua.”  

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä