Hyppää sisältöön

Turvallinen asiointi

Olemme koonneet tälle sivulle turvalliseen asiointiin liittyviä tiedotteita, joihin on hyvä tutustua. 

Jouduitko huijatuksi? Toimi näin:

  1. Ole yhteydessä omaan pankkiisi mahdollisimman nopeasti ja kerro, mitä on tapahtunut.
  2. Voit myös sulkea  verkkopankkitunnuksesi tai kortin soittamalla sulkupalveluun (pvm/mpm) 020 333 (ulkomailla +358 20 333). Sulkupalvelu on auki joka päivä ja ympäri vuorokauden.
  3. Mikäli olet luovuttanut yhteystietojasi epäilyttävällä sivulla ja sinulle soitetaan POP Pankin asiakaspalvelun nimissä, älä kerro huijareille mitään lisätietoja.
  4. Lähetä saamasi viesti tai kuva saamastasi tekstiviestistä sähköpostin liitteenä osoitteeseen turvallisuus@poppankki.fi

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä