Hyppää sisältöön

Blogi

  • POP Pankki Kurikan Antti Savola: Vahvuuksilla voittoon

    POP Pankki Kurikan toiminta-alueeseen kuuluu Kurikan lisäksi Seinäjoki ja Tampere, valtakunnallisesti palveleva POP Online -digikonttori sekä viime vuonna POP Pankki Jämijärven kanssa toteutetun sulautumisen myötä myös Jämijärvi. Kuinka sulautuminen sujui ja miten monen konttorin muodostamassa pankissa luodaan yhteistä toimintakulttuuria?

  • Petri Herala: Palvelua yhden kontaktin taktiikalla

    Bonum Pankin vuonna 2020 perustama Palvelukeskus-yksikkö on kasvanut 40 hengen moniosaajatiimiksi. Palvelukeskus vastaa muun muassa POP Pankin maksukorttien ja POP Pikalainan asiakaspalvelusta, POP Pankin verkkosivujen chatista sekä toimii useampien POP Pankkien asiakaspuheluiden ensikontaktina. Lisäksi Palvelukeskus tuottaa POP Pankki -ryhmän organisaatioille erilaisia sisäisiä palveluja. Esimerkiksi POP Pankin sisäinen CRM-tuki on keskitetty Palvelukeskukseen.

  • Pasi Johansson: Digitaaliset kanavat tuovat joustoa asiakkaan arkeen

    Mitä jos puhelin olisi vain soittamista ja tekstiviestejä varten? Entä jos pankkikonttoriasioinnille ei olisi muuta vaihtoehtoa? Onneksi vaihtoehtoja kuitenkin on. POP Pankilla digitaalisista kanavista ja palveluista vastaavan Pasi Johanssonin mukaan asiointimäärät kasvavat eri kanavissa ja palveluissa tasaisesti.

  • POP Pankkilainen Sini Kaarlela: "Meillä jokainen saa olla omanlaisensa persoona"

    Kiinnostaako työ ihmisten parissa? Entä nautitko erilaisten ongelmien ratkaisemisesta? Kuulostaa siltä, että työ pankissa voisi olla sinua varten. Sini Kaarlela aloitti oman työuransa POP Pankin Nivalan Järvikylässä vuonna 2006 harjoittelijana. Erilaiset työtehtävät vuosien varrella ovat tuoneet arvokasta kokemusta ja näkemystä pankin johtoryhmään kuuluvalle Kaarlelalle. Mikä sai sinut lähtemään pankkiin töihin? Pidin lukion jälkeen välivuoden, kun ovet eivät auenneet opettajaopintoihin. Välivuoden aikana, siivoustöitä tehdessä, oli aikaa pohtia, mitä sitä oikein isona tekisi. Keväällä hain ammattikorkeakoulun ohella myös farmaseuttiopintoihin ja tulin valituksi myös sinne. Kaupallinen ala veti kuitenkin puoleensa ja aloitin tradenomiopinnot. Ensimmäisen harjoittelun suoritin avustavaa palkanlaskentaa sekä ostoreskontran hoitoa. Toiselle harjoittelujaksolle halusin jotain monipuolisempaa ja näin päädyin kysymään harjoittelupaikkaa silloiselta tuoreelta toimitusjohtajalta Eija Rajaniemeltä. Sillä tiellä ollaan edelleen.

  • Niinikoskien vuosien unelmasta totta: ”Liikuttumisen hetkiä on ollut monia”

    Katriina ja Arttu Niinikoski uskaltavat pikkuhiljaa luottaa siihen, että heidän pitkäaikaisesta unelmastaan tulee kesällä vihdoin totta. Niinikoskien oman kodin suunnittelu alkoi jo seitsemisen vuotta sitten. Keskeinen kysymys oli mihin koti rakennettaisiin. Jäätäisiinkö nykyisille sijoille vai pitäisikö muuttaa?

  • POP Pankki on mukana positiivisessa luottotietorekisterissä – mitä se tarkoittaa asiakkaillemme?

    Suomen hallituksen pitkäaikaisena tavoitteena on kotitalouksien ylivelkaantumisen torjuminen. Yhtenä ratkaisuna on päätetty perustaa uusi positiivinen luottotietorekisteri. Rekisteriin kootaan tiedot yksityishenkilöiden luotoista ja tuloista. Rekisterin tavoitteena on tuottaa sekä yksityishenkilölle että luotonantajille kokonaisvaltaisempi kuva luotonhakijan taloudellisesta tilanteesta.

  • Viivi Huuska: Pelkoja kohti

    Ohjaaja, valokuvaaja Viivi Huuska tunnetaan omaperäisestä tyylistään ja töistään, jotka saavat usein paljon huomiota. Huuska ajattelee, että jos haluaa saavuttaa jotakin, pitää uskaltautua epämukavuusalueelle. Vedettävä liian suurilta tuntuvat saappaat jalkaan ja alettava tehdä, vaikka välillä pelottaa.

  • Julia Thurén: Arjen rahapuhe voi muuttaa ihmisen elämän

    Olen puhunut arjen raha-asioista julkisuudessa seitsemisen vuotta. Aina välillä minulle iskee epäilys: Mitä hyötyä näistä minun rahahorinoista nyt on? Eikö se ole vähän mautonta aina vain jankata rahasta, on elämässä tärkeämpiäkin asioita.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä